Nina Steen

Markedssjef i Trondheim Symfoniorkester

Momentum

Jeg var nylig på årskonferansen til Norsk Publikumsutvikling i Bergen. I alt 251 kulturaktører på tvers av sjangre var samlet på USF Verftet. Vi var samlet for å bli flinkere og bedre til å kommunisere med vårt publikum...

Sett fra Warszawa

Hjemme best og viktigst, men du verden så godt det gjør å bli sett og verdsatt der ute! Disse gode, stimulerende følelsene har jeg ved selvsyn opplevd i Warszawa de siste dagene. Trondheim Symfoniorkester var invitert...

Ja, vi elsker!

Fra 2. oktober til 27. november i høst vil åtte orkestre i syv byer slå et ekstra slag for norsk, symfonisk musikk i anledning 200-års jubileet for Grunnloven. For første gang samarbeider Norges profesjonelle...

Hvem er du?

I dag vil jeg skrive om personlighetstyper. Ikke de som Jung lærte oss, men de åtte personlighetstypene som jeg ofte benytter når jeg skal kommunisere til vårt konsertpublikum. Fordi folk er forskjellige.